- любовные романы
- фэнтези
- учебная и научная литература
- современная русская литература
- современные любовные романы
- современная зарубежная литература
- детективы
- об истории серьезно
- Все жанры
- приключения
- книги о приключениях
- ужасы / мистика
- учебники и пособия для вузов
- cтихи, поэзия
- книги по психологии
- стихи и поэзия
- гуманитарные и общественные науки
- русская классика
- мистика
- боевики, остросюжетная литература
- публицистическая литература
- любовное фэнтези
- биографии и мемуары
- эротика и секс
- современные детективы
- короткие любовные романы
- сказки
По всем вопросам обращайтесь на:
info@litportal.ru(©) 2003-2025.
- Главная
- Myer Kutz
Myer Kutz
Произведения автора 8
Только полные версии книг
РОМАНЫ и ПОВЕСТИ
аудиокнига
3
Год написания книги 2018
Full coverage of electronics, MEMS, and instrumentation and control in mechanical engineering This second volume of Mechanical Engineers' Handbook covers electronics, MEMS, and instrumentation an…
аудиокнига
5
Год написания книги 2018
Full coverage of materials and mechanical design in engineering Mechanical Engineers' Handbook, Fourth Edition provides a quick guide to specialized areas you may encounter in your work, giving y…
аудиокнига
5
Год написания книги 2018
Full coverage of manufacturing and management in mechanical engineering Mechanical Engineers' Handbook, Fourth Edition provides a quick guide to specialized areas that engineers may encounter in …
аудиокнига
4
Год написания книги 2018
A multidisciplinary reference of engineering measurement tools, techniques, and applications—Volume 1 «When you can measure what you are speaking about, and express it in numbers, you know someth…
аудиокнига
4
Год написания книги 2018
A multidisciplinary reference of engineering measurement tools, techniques, and applications—Volume 2 «When you can measure what you are speaking about, and express it in numbers, you know someth…
аудиокнига
3
Год написания книги 2018
A multidisciplinary reference of engineering measurement tools, techniques, and applications «When you can measure what you are speaking about, and express it in numbers, you know something about…
аудиокнига
5
Год написания книги 2018
The engineer's ready reference for mechanical power and heat Mechanical Engineer's Handbook provides the most comprehensive coverage of the entire discipline, with a focus on explanation and anal…
электронная книга
3
Год написания книги 2018
A comprehensive guide for both fundamentals and real-world applications of environmental engineering Written by noted experts, Handbook of Environmental Engineering offers a comprehensive guide t…